yeni nesil ipod shuffle inceleme

8 Nis

Arkadaslar yeni nesil ipod shuffle ı sizler icin inceledim. Biliyorum,cok onceden bu zamana ipodlar var fakat..🙂

Almak isteyenler için,yine de yararlı olacaktır diye dusunuyorum. Aynı zamanda alıpta tam olarak kullanmayı bilmeyenler için…

Yukarıda görüldüğü üzere yeni nesil ipod shuffle bu sekilde. Oldukca küçük. Fakat siz boyutuna bakıpta kesinlikle aldanmayın. Çünkü sandıgınızdan cok daha kullanıslı ve guzel. Gerci ilk etapta kucuk olmasi pozitif anlamda herkesin dikkatini cekmiyor degil.

Ipod Shuffle da sizi bekleyen seyler neler:

  • ilk etapta ekranı yok. Fakat onun yerine en az ekranı kadar etkili voice (ses) özelliği var.

“Şarkının kime ait oldugunu ve hangi sarkı oldugunu” duymak istiyorsanız tek yapmanız gereken şey;aşağıdaki fotograftada gozuktugu gibi “kırmızı halkalı” olan yere bir kere tıklamak. (Türkçe dil destegide bulundugu için,Türkçe şarkılarının isimlerini Türkçe okuyabiliyor. Ayrıca ben yapamam-edemem ekransız diyordum fakat şu an oyle bir alıştımki,ekranı gereksiz buluyorum.

  • 2 adet şarkı dinlemeniz için alternatifiniz var. İsterseniz sırayla tüm şarkıları alfabetik sıraya gore dinlersiniz. Veya ipod shuffle niza kendizi bırakıp,onun random(karışık) olarak sıradaki sarkıyı secmesini dileyebilirsiniz.
  • USB den şarj edilebilir bir özelliğe sahip olup,size ürünü alırken zaten bir tane usb kablosu hediye ediyorlar. Ayrıca bu nereden şarj oluyor diyenlere..

Hem şarj etme,hem de muzik dinleme aynı noktadan yapılıyor. Yani sarj ve kulaklık girişi için tek bir yer mevcut. Orası ise;

  • Ayrıca yakanıza,çantanıza takmanız için mandala da sahip.
  • Ve son olarak HOLD yani hiçbir tuş fonksiyonunun çalışmaması. Bunun için yapmanız gereken ipod shuffle nizin tam ortasına yani play tusuna uzun süreli basmak. Uzun süreli bastıgınız ufak bir “TIK” sesi duyucaksınız. Ve işlem bu kadar.

Geri kalan çalma,durdurma,duraklatma,ses açma-kapatma tuşları diger mp3 çalarlar gibi.

Fakat güçlü sesiyle ipod shuffle gercekten kendini digerleri icinde belli ediyor.

Almak isteyenler için şimdiden hayırlı olsun🙂

3 Yanıt to “yeni nesil ipod shuffle inceleme”

  1. hus Mayıs 1, 2011 12:46 pm #

    normalde apple karşıtı biriydim. taki kuzenim ıpod touch hediye edene kadar. sevmeme gıcık oldum😛
    adamlar yapabildiklerini en iyi yapıyorlar.

    • zamandilimi Mayıs 1, 2011 11:05 pm #

      hala apple karsıtı olmanı istiyorum ve ne yapacaksın o apple ipodu diyorum😀 madem bu kuzenden kuzene gecen bir gelenek heyecanla bekliyorum heheh
      bak apple ipodumla takas yapalım :p
      ayrıca apple bu işi kapmış.ne dersek diyelim🙂

  2. islam Eylül 1, 2011 2:49 am #

    çok güzell

Bir Cevap Yazın

