Google da en çok arananlar :)

31 Tem

 Google Dünyanın en iyi motoru olduguna dair zaten hem fikir.Peki Dünyadaki insanlar acaba en çok google da neyi ariyorlar.Bu hep merak konusu.Bazen ilginc sonuclarin ciktigini televizyon veya internetten ogrenmekteyiz.Eee bakalim bu ay en cok aranan şeyler nelermiş🙂

  • Tüm Dünya listesi için tıklayınız🙂

http://www.google.com/press/intl-zeitgeist.html

  • Türkiye arama sonuçları-Google da en çok aradığımız şeyler🙂

http://www.google.com/press/intl-zeitgeist.html#tr 

3 Yanıt to “Google da en çok arananlar :)”

  1. fae Mayıs 13, 2014 9:44 pm #

    Ya beniiim feisiim vardaa giriyorum resim lere baklyorum ama yazlsamlyorum bana yardllm ediiin lutfen….🙂

  2. Faden Ayrancı Temmuz 7, 2016 3:44 pm #

    Fesbok bildilerimi Türkçeye çevirmenizi istiyorum

    • zamandilimi Temmuz 7, 2016 9:27 pm #

      Facebook turkce yapmak istiyorum baglantisindan yapabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

