LG FLATRON ez T730SH

30 Tem

yeni bir monitor aldim ve hemen sakarligimi belli edip,monitorumun ekran ayarlarini bozdum.Lg nin menu ayarlarini bozmakta oldukca kolaymis fakat tekrar eski haline goturmek gercekten cok zor.Menu ayarlarindan shape,size vb kisimlarini surekli oynamama ragmen daha kotu yaptim bir turlu monitor ayarlarini tutturamadim.İnternette benim gibi lg flatron t730 sh kullanan birileri vardir belki onlarda benim dustugum hataya dusup ayarlarini bozmuslardir diye baktim ve herhangi bir sonuca ulasamadim.Benim gibi hataya düsenler var ama onlarda kesin bir çözüm bulamamislar.

Bende daha sonra lg yetkili servisine aramaya karar verdim.Kendilerine mail attim ve 1 gün içerisinde cevapladilar.Gercekten şaşırdım.Telefonlarini vermişlerdi,bende aradim.Gercekten cok yardimci oldular fakat ayarlar bozuldugu zaman her monitorun ayarlarini soylemek mumkun degilmis.CUnku aynı marka olsa dahi ekran ayarlarini birebir sayılarını soylemek mesela shape kisminda 2 kısmı 34 yap gibi seyler monitorumun ekran ayarlarini duzeltmeye mumkun degilmis.Bu yuzden hangi sehirdeyseniz yetkili bir servise gidip monitorunuze ayar yaptirmaniz gerekiyormus yada uzman biri oturup monitorunuzu kendi goz ayarlariyla yapmasi gerekiyormus.

Bu arada Lg Flatron t730 sh den memnunmusunuz derseniz gercekten memnunum.sadece menu de biraz sıkıntı oldu.

NOT:( ilk tercih %100 teknik servis olmali)

NOT:Arkadaslar LG FLATRON EZ eğer bir kere ayarlarını bozduysanız internette bunun ayarlarını arayayım demenize gerek yok.Çünkü her ayar sizin ayarlarınıza uymayacak.Yapacağınız tek şey göz kararı kendi ayarlarınızı oluşturmanızdır..

Monitorumun ekran Görünüşü:

ekran ayarim

10 Yanıt to “LG FLATRON ez T730SH”

  1. Halim Kasım 23, 2008 12:07 pm #

    Shape kısmı skalalarının max uzunluğu 100 birim. Eğer ortalama bir sonuç isteniyorsa 7 değerin yedisi de 50 birime çekilmeli. Bildiğim en etkili yöntem bu.

  2. zamandilimi Kasım 25, 2008 11:23 pm #

    yorum ve bilgilendirme icin teşekkürler Halim🙂

  3. cs3 Şubat 5, 2009 11:19 am #

    öle servislik iş yok aynı monitor bende de var ve menüde ko kocaman reset bölümü var bas ayarlar sıfırlansın..nasıl yetkiliymiş aklına gelmemiş galiba suç sende değil aslında:)
    reset yolu= MENÜ/SPACİAL/RESET…

    • zamandilimi Şubat 5, 2009 2:42 pm #

      reset tusunu denemistim ama o da etkili olmamisti cs3🙂 benimde ilk işim o olmuştu büyük ihtimal teknik servisteki kişide bir kere bozuldumu ayarlamak zor diyordu😀 neyseki göz yanılması ile sonradan düzelttim ama tam istedigim gibi olmadi :))) ama yine bilgi için teşekkür ederim :))))

  4. MEHMET Haziran 2, 2010 6:40 am #

    ya kardesler aynı sorunla karsı karsıyayım sayısal değerler elinde olan warsa allah rızası için yardım etsin…

    • zamandilimi Haziran 2, 2010 4:22 pm #

      merhaba mehmet,
      bu sorunla ben yıllar önce karsılasmiştim.fakat bu sorunun kesin çözümü yok.Yani sayısal olarak belli bir değeri yok.Göz kararı işlem yapmak zorunda kalıyorsun.
      Ama benim yaptıgım en iyi yöntem.Tüm birimleri en küçük birine getirip,sayfanın genişliğine göre kendi ayarlarımı yapmak.En iyi çözüm bu.Başkalarının verilerini bence girme.Çünkü her bilgisayarın ekran değeri kendine göre oluyor.

  5. iPhone Teknik Servisi Temmuz 21, 2010 11:05 am #

    evet haklısınız

  6. by_PromethuS Nisan 17, 2011 3:20 am #

    .Arkadaşlar bu konuda reset atmak sorunu çözmez!
    .Reset attıgınızda bozulan ayarlara göre bir ortalama çıkacaktır karşınıza egerki ben endim yaparım diyorsanız.
    1:FLATRONez T730SH monütörü duruş biçini önemlidir
    monütörün bakış açınıza tam bir paralellik göstermesi saga,sola,arkaya,öne egik olmaması gerekir.
    2:SPECİAL menüden reset attıktan sonra mevcut görüntüyü POSITİON-ayarı ile görünen ekranı mönütörün tam merkezine getirin daha sonra SİZE menüsünden
    saga, sola ve aşagı ,yukarı göntüyü genişleterek
    tam ve düzgün bir ekran görüntüsü elde edebilirsiniz.
    NOT:Reset atmak sadece SHAPE menüdeki degerleri degiştirir!!!
    TEKNİK servisteki arkadaşların stardart ayar olmaz degişinede katılmıyorum onların bahsettigi
    monütör tüpünün milimetrik derecede gösterecegi
    boyut farkdır buda görsel açıdan fark edilmeyecek kadar
    küçük degerlerdir..
    Verhasıl kelam ben standart degerleri veriyorum.
    1:SPECIAL menüden reset atın!!
    1:POSATİON= yukarı:55 , saga:44
    2:SİZE= yukarı:68 ,saga:81
    Not: Tabiki monutörün duruş biçimi vede sizin bakış açınız önem arz etmektedir!!!!

    • zamandilimi Nisan 18, 2011 12:14 pm #

      Tesekkurler promethus.
      Verdigin degerleri denemedim ama göz ayarı dedigin gibi önem arz ediyor. Çok önceden bu konuda büyük sıkıntı yaşadım ve bir türlü ekran ayarlarını tam olarak oturtamamıştım. Birçok kişi benim gibi bu durumdan müzdaripti..Tekrardan tesekkurler bilgilendirme için.

Bir Cevap Yazın

