Ücretsiz wordpress sayfanıza İletişim formu-kodu ekleme

11 Tem

Ücretsiz olarak kullandıgım wordpress blogumda iletişim formu yayınlamak istiyordum.Fakat kodlarına mudahale edemedigim icin bunun nasil olacagini bilmiyordum.Bende wordpress bloglarında gezerken ibrahimdemir’in blogunu(http://ibrahimdemir.wordpress.com) gördüm.ve sayfasında iletişim formunu görünce nasıl yapıldıgını öğrenmek icin mail attim.En kısa zamanda benimle irtibata geçerek bana iletişim formunun nasil yapılacağını öğretti.Çok teşekkür ediyorum kendilerine blogumdan.bende benim gibi bilmeyenler olabilir diye sizinle paylaşmak istedim.

Sırasıyla;

1.Wordpress Giriş kısmından kullanıcı adımızı,şifremizi yazarak giriş yapıyoruz.

2.Karşımıza Kontrol paneli geliyor ve bu kontrol panelinin sağ tarafında bulunan SAYFALAR kısmından Yeni Ekle diyoruz.

3.Sayfamıza ismini verdikten sonra oluşturdumuz sayfa içerisine

[….] içerisine …. olan yeri silip contact-form yazin.[co…t-fo..m] gibi..

bu kodu ekliyoruz.Ve iletişim formumuz hazır😉

Örnek:

https://zamanasimi.wordpress.com/iletisim/

14 Yanıt to “Ücretsiz wordpress sayfanıza İletişim formu-kodu ekleme”

  1. sozluk Temmuz 20, 2007 4:04 am #

    ise yaradi. tesekkürler.

  2. zamandilimi Temmuz 20, 2007 7:13 pm #

    rica ederim ise yaradiysa ne mutlu🙂

  3. ibrahimdemir Temmuz 29, 2007 4:06 pm #

    Selamlar;

    WordPress geliştiricileri sıksık bu gibi yenilikler yapıyorlar.

    WordPress’e login olduktan sonra başlangıç sayfasındaki son gelişmeleri takip etmek faydalı olacaktır.

    Yine her türlü isteğinizi wordpress ‘e iletebilirsiniz. Hızlı bir şekilde cevap veriyorlar.

    Kolay gelsin

  4. zamandilimi Temmuz 30, 2007 1:52 pm #

    yorum icin tesekkurler ibrahimdemir.AYrıca bu bilgiyi bizimle paylastigin icinde cok ama cok tesekkurler🙂

  5. sdfsdf Kasım 19, 2008 10:24 am #

    süper

  6. zamandilimi Kasım 25, 2008 11:26 pm #

    teşekkürler🙂

  7. Emre Temmuz 19, 2009 1:02 pm #

    “Bu sayfaya erişmek için yeterli izniniz yok.” yazıyor, anlam veremedim. neden böyle oluyor yavvvv

    • zamandilimi Kasım 21, 2009 12:04 pm #

      Belki o sıra bir hata olmul olabilir Emre.Çünkü ben az önce yazımı güncellerken bu soruna da baktım fakat kod hala geçerli.İstersen bir daha dene..

  8. gürkan Eylül 1, 2009 8:44 pm #

    Merhabalar. Ben çok yeni bi wordpress kullanıcısıyım ve bloguma iletişim formu eklemek istiyorum fakat açıklamanızı ne yazık ki anlayamadım. Yaz-sayfa oluştur/yaz kısmı nerede? Daha detaylı anlatırsanız çok sevinirim.
    teşekkürler…

    • zamandilimi Kasım 21, 2009 12:03 pm #

      Biraz daha açarak anlatım yaptım Gürkan.Umarım daha fazla yardımcı olabilmişimdir🙂

  9. asd Aralık 4, 2010 3:11 pm #

    kod artık geçerli değil galiba. ben wordpress e yeni başladım (3.0.2) ve […] diye bi yer bulamıyorum. yardımcı olurmusunuz

    • zamandilimi Aralık 7, 2010 1:43 am #

      merhaba asd,
      bana kalırsa kod degismedi.nedeni ise benim blogumda da aynı kodları ben kullanıyorum..Az öncede denedim ve calısıyor.

      Yapacagınız sey yeni bir sayfa olusturup,yeni sayfada [contact-form] yazıp yayınlamak…Bu kadar..Daha sonra wordpress e verdiginiz mail adresine buradan gonderilen maillere ulasabiliyorsunuz:)

      • gökhan Nisan 1, 2013 2:19 pm #

        merhabalar bende wordpress kullanıcısıyım dediğiniz gibi yaptım yayınladım fakat form çıkmıyor yazmış olduğum kod çıkıyor ekranda yardımcı olursanız sevinirim

      • zamandilimi Nisan 7, 2013 11:07 pm #

        Merhaba Gökhan Bey,
        Az önce kodu kontrol ettigimde kodun degismedigini gördüm. Benimde sayfamın ust kısmından İletişim kısmına tıkladıgınızda formun nasıl bir sablonda oldugunu gorebilirsiniz. Yalnız formun bu kodunu girdikten sonra biraz beklemeniz gerektigini hatırlatmak isterim.Ayrıca kodu girip kaydettikten sonra sitenizden çıkış yap yapıp,sitenizin sayfasına tekrar giriş yaparak kontrol ediniz.Cunku kodda herhangi bir yanlislik bulunmamaktadir.

Bir Cevap Yazın

