Rapor Kapağı Nasıl Hazırlanır? ( APA ayarları )

14 Tem

http://noteblog.net/archives/27198

adresine giderek bu kısımla ilgili kısıma ulaşabilirsiniz.

23 Yanıt to “Rapor Kapağı Nasıl Hazırlanır? ( APA ayarları )”

  1. gülbeyaz Kasım 18, 2008 at 1:52 pm #

    kötü

  2. zamandilimi Kasım 25, 2008 at 11:24 pm #

    :) Neden kötü peki :) gercekten merak ettim :)

  3. gözde Kasım 27, 2008 at 2:54 pm #

    hic bişy anlaşılmıyo .. işime yaramadı :S

  4. zamandilimi Kasım 27, 2008 at 8:29 pm #

    :( hmm yardım olamadığım için üzgünüm.Apa ayarlarını bu işine yaramadıysa şayet office 2007 kullanarak ayarlar kısmından Apa ayarlarını kullanırsan yapabilirsin :)

    Ben bizim hocaya bu şekilde vermiştim ve olmuştu :)

  5. büşra Kasım 29, 2008 at 11:22 am #

    çok iyi yardımcı oldunuz

  6. zamandilimi Kasım 29, 2008 at 9:00 pm #

    tesekkur ederim büşra hanım :) yardımcı olabildiysem ne mutlu :)

  7. serap Şubat 22, 2009 at 12:28 pm #

    ya arkadaaşlar türkçe hocası bizden sorun belirleyerek rapor hazırlamamızı istedi nasıl yapiçam bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim(türkçe hocasından nefret ediyorum bogasım var onu):; :)

  8. zamandilimi Şubat 22, 2009 at 3:26 pm #

    selam serap :)
    türkçe hocanız nasıl bir sorun istiyor ki :D sorun derken? :D çevre sorunu falan gibi mi :D Türkçe dersiyse mesela Türkçemizin içine giren yabancı kelimeler ile ilgili sorunlar olabilir :D ama nasil yapilir bilmiyorum :D
    Ama ilk önce şunu da belirteyim ki TÜrkçe hocalarımın hepsinden bende nefret ediyordum :D :D Notlarımı o yüzden soylemek dahi istemiyorum :D

  9. firdevs özdinç Mart 21, 2009 at 8:31 pm #

    merhaba.. benim için çok faydalı olacak birşeyi yarıda kesmişsin… çünkü bana apa stili ile kaynak yazımı nasıl olur? kaynaklar yazılırken apa stilini nasıl kullanırım gibi şeyler lazım.. kapak işime yaramazki sadece.. yazının devamı ne zaman gelir mesela bu çarşambaya kadar gelir mi?

  10. feride Nisan 28, 2009 at 8:04 pm #

    Benim tarih araştırma önerisi hazırlamam gerekiyor nasıl hazırlayabilirim bir örnek olursa çok yardımcı olur

  11. kader Mayıs 7, 2009 at 4:52 pm #

    bana hiç yardımı olmadı

  12. kader Mayıs 7, 2009 at 4:54 pm #

    tmm tmm anladım şimdi çok güzel iiiiiiiiiiiiiii

  13. zamandilimi Mayıs 7, 2009 at 8:16 pm #

    Merhaba Arkadaslar,
    ilk başta sunu belirteyim.kaynak yazımı nasıl yapılır Hazırladigim Flash ekini size son blogumda ekliyorum :) İnşallah eklediğim bu dosya size yardımcı olabilir.Fakat burada sizlerin atladığı bir nokta var ki ben Apa ile ilgili detayli bilgi vermiyorum.Sadece ölçüleri ve nasıl yapılacağı konusunda ek bir bilgi sunuyorum.
    Zaten daha önceden de belirttiğim gibi Office 2007 uygulamasinda artik Apa ayarlari mevcuttur.Ve kolaylıkla İçindekiler,Kaynakça,Ödev Kapağı hazırlayabilirsiniz..

    NOT:Ayrıca bazı arkadaşların attıkları yorumlari ise hiç hoş karşılamıyorum.Burada birkaçını yayınlamadim fakat bazı sözleriniz gerçekten çok çirkin.(küfür vs) Lütfen sözlerimize dikkat edelim.Ayrıca söylemiş olduğunuz küfüler ve ip numaraları da bende birebir mevcuttur.O yüzden biraz daha dikkatli olalım..

  14. cansu Aralık 6, 2009 at 1:37 pm #

    susun bence bazıları

  15. zaferrrrrrrrrrr Aralık 11, 2009 at 12:35 pm #

    tamam şimdi anladımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  16. frida Şubat 26, 2010 at 10:53 am #

    Allah aşkına şu apa neyin nesi tamam anladım yazı stili vs.de tam bilgi yokmu lütfen.proje hazırlamam gerekiyor.tam olarak neyin nesidir açıklarsanız çok sevinirim ….saygılar…

    • zamandilimi Şubat 26, 2010 at 1:45 pm #

      Merhaba Frida,

      Apa ayarı nedir ?
      Apa uluslararası kabul gören proje,makale vb. tarz seyler icin sayfayı biçimlendirmeni sağlayan bir ayardır.Yani makale yazmak istersen kagıdın düzeni,boyutu,stili,referanslarin nasıl yazılacagini,atıfları apa ayarlarına uygun bir şekilde yazabilirsin.Yani kısaca “Sayfa düzenidir”

      Bu arada proje çalışman için şimdiden başarılar.

      Not:Apa ayarları konusunda ileride daha fazla seyler paylaşmaya çalışıcam.Fakat bende öğrenci olduğum için fazla vakit ayıramıyorum :)

  17. kemal bilgiç Mart 23, 2010 at 11:57 am #

    ii güzelde kaynaklar nasıl yazılır ondan ne zman bahsetmeyi planlıyosun bunu worl kendisi zaten yapabilio bunu bilmeyende akademik bişy yazmasın zaten

    • zamandilimi Nisan 4, 2010 at 7:03 pm #

      Merhaba Kemal Bilgiç,
      Burada ben zaten akademik anlamda zaten birşey yazmıyorum.Amacım az da olsa bu konuda bilgi vermek.Bu konunun uzmanı falan değilim,fakat bu konuda yorum yapmayacağım,yazı yazmayacağım anlamına gelmez.Ayrıca word kaynaklar yazımınıda güzel bir şekilde yapabiliyor.Yani word 2007 de kaynak yazımı mevcut.Ayrıca daha önce yazdıgım bir yazıda nasıl makaleye kaynak eklenir wordla birebir videolu olarak göstermiştim.İstersen daha önceki yazımı okuyup oradan indirip inceleyebilirsin.

  18. irem Aralık 5, 2010 at 12:30 pm #

    yaa ben bunu istemiyorummm

    • zamandilimi Aralık 5, 2010 at 12:31 pm #

      Tez kapagı istiyorsan,son yazıma bakabilirsin;)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Apa ayarları ile Kaynakça Nasıl Hazırlanır? « ZaMaNAŞıMı - Mayıs 7, 2009

    [...] önce anlattığım ise; Rapor Kapağı Nasıl Hazırlanır? ( APA ayarları ) ise http://zamanasimi.wordpress.com/2007/07/14/rapor-nasil-hazirlanir/#comment-62 linkinden [...]

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 43 takipçiye katılın